  • Data: 2006-07-06 06:32:42
    Temat: Re: Szybki kredyt 3tys zl bez formalnosci?
    Od: "Frykow" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a):

    > Proponuję zainteresować swoją osobą jakiś SKOK. Zdarzają się im bardzo
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Dzisiaj obdzwonię skoki i
    eurobank, nie zależy mi na niskim oprocentowaniu gdyż i tak zamierzam
    spłacić to na raz, jak tylko jakaś gotówka się pojawi, natomiast
    niska opłata za udzielenie kredytu jest wskazana. A debet mam
    przeznaczony "na życie" :) Tak to jest jak się ma nieregularne
    dochody :/

    pozdr
    Frykow