eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiT-Mobile kończy przygodę z bankiemRe: T-Mobile kończy przygodę z bankiem
  • X-Received: by 2002:a05:6902:100a:: with SMTP id w10mr9352604ybt.397.1599214402093;
    Fri, 04 Sep 2020 03:13:22 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6902:100a:: with SMTP id w10mr9352604ybt.397.1599214402093;
    Fri, 04 Sep 2020 03:13:22 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postne
    ws.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 4 Sep 2020 03:13:21 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5f520f5d$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5f51fcff$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f520824$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5f520f5d$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: T-Mobile kończy przygodę z bankiem
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 04 Sep 2020 10:13:22 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 5254
    X-Received-Body-CRC: 3217803471
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652782
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 4 września 2020 11:56:59 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
    > Dnia 04.09.2020 Dawid Rutkowski napisał/a:
    >
    > > Z tym loginem mniej to poczekaj lepiej na początek grudnia - bo może się okazać,
    że zrobią to tak "wspaniale" jak w mBąku przy "integracji" z b. multi.
    >
    > Czekam, wyrywny nie jestem. Wydaje mi się jednak, że to:
    >
    > "Jeśli korzystają Państwo obecnie z bankowości Alior Online,
    > to login i hasło do tego systemu pozostaną bez zmian.
    > 29 listopada br. w bankowości Alior Online zobaczą Państwo
    > obok produktów Alior Banku również produkty przeniesione
    > z bankowości T-Mobile Usługi Bankowe"
    >
    > oznacza faktycznie jeden login mniej.

    A, no to rzeczywiście brzmi pięknie - ale "pięknie mówił i postępował (również)
    Melkor" zanim zniszczył Drzewa Valinoru i ukradł Silmarile ;>

    "Integracje" i "migracje" są różniaste - np. francuz bnp w starym systemie miał tak,
    że trzeba było osobno ustawiać odbiorców zdefiniowanych dla "profilu indywidualnego"
    (w którym "widać było" konta indywidualne) i "profilu wspólnego" (w którym "widać
    było" konta wspólne) - między tymi "profilami" trzeba się było przełączać, dobrze
    choć, że nie trzeba było się przelogowywać.
    A w nowym systemie połączyli te profile - w sumie nic dziwnego, w santander czy
    inteligo zawsze to było widoczne razem (tak samo jak infolinka deutsche bank była
    zdziwiona, że w ogóle pytam, czy mogę mieć jednocześnie ROR indywidualny oraz wspólny
    - przecież to oczywiste - a pytałem, bo w mBąku wtedy nie można było mieć) - rezultat
    jest taki, że wszystkich odbiorców zdefiniowanych mam na liście podwójnie.
    Póki co nie chciało mi się tego czyścić.

    > > Póki co ma być wszystko prawie tak samo - a jak długo utrzymają to oczywiście jak
    zawsze wielka niewiadoma.
    >
    > "Prawie" to słowo klucz ;-)
    >
    > Na przykład "Od 29 listopada br. nie będą Państwo mogli zakładać nowych rachunków
    oszczędnościowych
    > w walutach obcych."
    >
    > Zatem lepiej, jak ktoś przewiduje że może potrzebować, założyć wcześniej.

    Jeśli w "dużym" aliorze są płatne, to jak najbardziej.

    > No i od razu uprzedzają, że cołaski mogą się zmienić:
    >
    > "Od 29 listopada 2020 r. będą Państwa obowiązywać warunki obsługi
    > produktów i zasady realizacji usług opisane w nowych taryfach opłat
    > i prowizji oraz regulaminach. Informację o zmianach wraz z treścią
    > nowych dokumentów otrzymają Państwo na 2 miesiące przed wejściem
    > zmian w życie (..)".

    Czyli tak jak zawsze.
    W sumie np. umowę na KK też mam bezterminową (tzn. niby jest terminowa, ale
    automatycznie się przedłuża) - ale bank może ją wypowiedzieć bez podania przyczyny z
    2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    Banki zwykle szanują prawa klientów z przejmowanej konkurencji, czy też utrzymują
    dotychczasowe warunki dla obecnych klientów, jeśli pogarszają ofertę - ale zawsze
    może im coś odbić - jak np. ostatnio citkowi dla citi prioriti.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1