  • Data: 2010-12-16 21:37:44
    Temat: Re: T jak Trumna
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 14:13:52 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Pamiętajcie, że 23 grudnia wchodzi druga część rekomendacji T (ta
    > bardziej drastyczna). Jak chcecie uzyskać finansowanie pod koniec roku
    > to raczej przed świętami, bo potem zanim banki nauczą się to bezpiecznie
    > dla siebie obchodzić może być kilka albo kilkanaście tygodni paranoi.

    Ja chciałem zrobić test przyznawania kk w Citi. Zgłosiłem się na kk
    jubileuszową (darmowa na zawsze) bez papierów czyli limit do 5k pln. W
    pierwszej faize bank odmówił, po czym zadzwoniła Pani że wstępnie jest ok
    i mogę złożyć papiery. Jakoś o tym zapomniałem i dzisiaj dzwoniła Pani.
    Ja mówię, że nie chcę tej kk a Pani między innymi podała argument, że
    wchodzi właśnie T i żeby się spieszyć, bo później będzie cienko i takie
    tam. Pomijam fakt, że Pani miała dla mnie kk Payback i chciała
    zaświadczenie o dochodach czyli kompletnie coś innego o co wnioskowałem.
    Po kliku przepychankach, że jednak nie w końcu Pani mi odpuściła.

    Xenocide