    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: TAS INDEX 1.2.1 dla N3 oraz NOL3
    Date: Wed, 23 Dec 2009 00:16:15 +0100

    "decyzja.pl" <d...@g...com> wrote in message
    news:3001c4bc-4025-486a-9702-3a79e1971e57@k19g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 22 Gru, 21:14, "george" <g...@v...pl> wrote:
    > (cut)
    > tj. kurstrans1, limitK1, limitS1, kursodn, czastrans1,
    > woltrans1, wolK1, wolS1, otwarcie.
    > (cut)
    >
    > jesli tylko to bierzesz pod "uwage" to podpowiem że widzisz wszystko przez
    > niezłe sito...

    Wyrwane z kontekstu, ale chętnie się dowiem co jeszcze powinienem brać
    pod uwagę. Nie zakładam że zjadłem wszelkie rozumy, ale jeśli już
    udostępniam to i opisuję.
    Czytałem Twoje wypowiedzi odnośnie DDE, rozumiem że to masz na myśli?
    Protokół DDE nie jest idealny, ale do pewnych zastosowań
    wystarczający.

    kurstrans1, kurstrans2, kurstrans3...
    george