eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
  • Data: 2003-02-24 09:31:29
    Temat: Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ja mialem to samo, tylko po "rozsynchronizowaniu" czekalem na token
    przeszlo miesiac 8-(
    W tym czasie musialem zrobic platnosci, wiec... przeszedlem na Inteligo.
    Gdyby nie to, ze w Inteligo nacisniecie "Back" powoduje natychmiastowe
    wylogowanie, co doprowadza mnie do szału (no i nie mają Maestro) -
    zrezygnowałbym z Pekao zupełnie.

    Napisałem o "rozsynchronizowaniu" w cudzysłowach, bo według mnie to jest
    jakiś problem w Banku - przez parę lat nie słyszało się o takim
    zjawisku, po czym występuje ono nagminnie. W dodatku ja miałem tak, że
    token przestał autoryzować, a następnie po paru tygodniach zaczął. Od
    tego momentu działał przez jakiś czas, po czym znowu przestał.
    Mi to wygląda na jakąś nową wersję softu autoryzacyjnego, która jest
    bardziej rygorystyczna od poprzedniej.

    Ohm

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1