  • Data: 2007-08-13 15:57:32
    Temat: Re: TO + CVC2/CVV2
    Od: "Cmx" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

    a...@o...pl napisał(a):

    > MK to chyba dobrze( nie powinno Cię dziwić) że dodatkowo żądane jest
    > podanie
    > CVV2(VC Card Verification Value)/CVC2( MC Card Validation Code ) mowa
    > oczywiście
    > o bezpieczeństwie, standardem powinno być już 3D Secure ale poczekajmy .
    > . .

    Tak tylko niektore banki jakis czas temu (niewiem jak teraz) nie sprawdzaly
    cvv.

    Mozna bylo w ecard np podac numer i exp a cvv podac jakis losowy :P zawsze
    przechodzilo. A jeden bardzo duzy bank w Polsce nie dosc ze nie sprawdzal
    cvv to nawet EXP DATE!!! partactwo, wystarczyl tylko numer karty nawet bez
    imienia i nazwiska..

    pozdro pko BP !! (dane z 1.5roku temu) póki nie wpadlem :( (czlowiek
    mlody glupi byl)