    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TOiP Millennium
    Date: Wed, 08 Jul 2009 23:46:29 +0200

    Paweł pisze:

    > http://www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_pr
    asowe/37182/39407/?_a=39408

    > ale zadnej oficjalnej informacji jeszcze nie dostalem poczta papierowa
    > ani wewnetrzna. jesli to prawda, co cwierkaja, to trzeba bedzie zamknac
    > konta i splacac raty i ubezpieczenia na rachunki techniczne. no chyba,
    > ze maja jakies zapisy w umowach ktore tego zabraniaja?

    Jest w poczcie, bardzo źle np opłata za konto premium 15 zł, za free
    jeżeli średnie saldo / mc > 5000. Pozostałe warunki zwalniające z opłat
    zostają wycofane. A specjalnie sobie do kredytu hipo wziąłem sobie
    premium bo chciałem mieć pewność że mam wszystko za free
    Widać że chcą depozytów chyba bardziej niż bre

    Chyba w ramach protestu zamknę u nich dopiero co wyrobioną kk. I tak
    oczywiście nie zamknęli mi poprzedniej. Ale wiedziałem że tak się stanie
    bo znowu na nowicjusza w oddziale trafiłem