    From: "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?
    Date: Sun, 10 Mar 2013 17:05:24 +0100

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b18b65bd-3680-40a7-8551-a47f862b6483@go
    oglegroups.com...

    Witam

    Do tej pory byłem bardzo sceptyczny do tej oferty - ale teraz w obliczu
    stale w zasadzie co kilka tygodni spadających lokat myślę że wcale nie jest
    to takie głupie. Niedługo lokaty będą na 1 lub 2 %.

    Mam więc zapytanie czy jest ktoś kto wziął ten tablet?

    1) jak to wszystko przebiegło?
    2) kiedy dali tableta
    3) jak trzeba wpłacić pieniądze - gotówka w oddziale czy przelewem można
    4) czy rzeczywiście po 3 pierwszych miesiącach można lokatę zerwać i
    podziękować?

    Witam!
    Pytanie było: czy ktoś miał do czynienia.
    Ja miałem.
    Co prawda zakładałem lokatę w grudniu, więc i oprocentowanie było na innym
    poziomie, i do wybory był jeszcze iPad Mini.
    Sam tablet otrzymałem, zgodnie z regulaminem, po miesiącu od przelania
    zadeklarowanej kwoty na lokatę (pytanie 3: przelew).
    Odpowiadając na pytanie nr.4: g... prawda!
    Konsultanci walą w ciula. W zależności od zadeklarowanej kwoty oraz (w moim
    przypadku) wybranego modelu tableta.
    Ja nie mogę zerwać lokaty przed upływem 36 mies.
    Znaczy się, przepraszam, mogę. Tylko zostanie mi odliczona od kapitału
    wartość rynkowa tableta, która to odpowiada wysokości odsetek od lokaty za
    okres 36 mies.
    Sam kapitał jest aktualnie oprocentowany na 0.1%

    Suma sumarum, mając na uwadze aktualny dołek oprocentowania na runku, nie
    wyszedłem na tym chyba źle, problem mam tylko ze spieniężeniem cholernego
    iPada. Dużo tego na rynku...