  • Data: 2010-12-10 11:17:05
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:idt11k$51v$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Jeśli sie zacznie pracowac w wieku 18 lat, ma się gdzie mieszkac no i
    > zapewne będzie to pierwsza praca wiec szczęściarzem będzie ten który
    > dostanie srednia krajową na poczatek.

    Bez problemu da się tyle zarobić na budowie na początek z nadgodzinami, a
    potem już bez. Z tym że trzeba umieć coś więcej niż łopatować piasek do
    betoniarki.

    > Konkrety poprosze. Czy kierbud daje Tobie zniżkę za to że jestes świadomy?

    Płacę mniej za wino, które sobie sam zrobiłem z własnego winogronu. Jedyny
    podatek w nim, to ten w cenie cukru i sprzętu. Cena jest KILKUKROTNIE niższa
    niż wino podobnej jakości w sklepie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/