eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTeczki skórzane, hit w USA, teraz w Polsce w super cenach.Re: Teczki skórzane, hit w USA, teraz w Polsce w super cenach.
  • Data: 2003-12-01 10:07:17
    Temat: Re: Teczki skórzane, hit w USA, teraz w Polsce w super cenach.
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kruscho wrote:

    > Pamiętaj "jeśli
    > torba nie spełni twoich oczekiwań możesz ją zwrócić w ciągu 2 dni" tak
    > więc niczym nie ryzykujesz. Po co więc biegać po zatłoczonych sklepach. Po
    > prostu kup u nas, przez Internet po najniższych cenach.

    A nie 10 dni od otrzymania towaru? Jeżeli nie podajecie prawidłowej
    informacji o prawie odstąpienia od umowy, termin ten ulega przedłużeniu do
    1 kwartału od dnia wydania towaru.
    Zatem nawet jeśli ktoś u Was kupi teczkę, będzie mógł ją skutecznie zwrócić
    (żądając zwrotu ceny wraz z odsetkami ustawowymi) przez 3 miesiące.

    > * należy doliczyć 22% podatku

    Wydawało mi się że od razu należy podać pełną cenę, zawierającą podatek?

    Pozdrawiam,
    Marysia