  • Data: 2020-09-10 15:42:40
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją...
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Krzysztof Halasa.
    On 10.09.2020 15:18 you wrote:

    > Nie widzę takiej implikacji. Statystyka także jej nie potwierdza.

    Czyli wg ciebie sprawa rolnika została wyssana z palca?
    Trafiło na niego a nie na ciebie. Szczęściarz.
    Statystyką też się nikt nie pochwali, bo banki nie są pokrzywdzone w
    takich sprawach i jej nie prowadzą.
    Podobnie nie prowadzą statystyk np. wypłat z rachunków osób zmarłych z
    pominięciem procedur spadkowych.
    Tu też Bank nie jest pokrzywdzony.
    Spadkobiercy samo zostają z tym pasztetem.

    --
    Pete