eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon z Domaniewskiej DC (Multi)Re: Telefon z Domaniewskiej DC (Multi)
  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c2kskc$gul$1@news.onet.pl> <c2ku4a$b3p$1@news2.ipartners.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <c2l6np$h5m$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Telefon z Domaniewskiej DC (Multi)
    Date: Wed, 10 Mar 2004 00:53:40 +0100
    Lines: 61
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1078876308 62.121.95.45 (10 Mar 2004 00:51:48 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pskowronski.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-
    mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290008
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:
    >> Klienci psioczą, bank przeprasza, a wszystko pozostaje po staremu.
    >> Do rzyci z takim podejściem.
    >
    > No, nie badz taki ;) Niektore ze zglaszany rzeczy poprawili i ciagle
    > nad nimi pracuja - a to wazne.

    Niestety - ja się już nie przekonam, bo konto zamknąłem definitywnie... :)

    > Kolejki o niektorych godzinach to rzecz typowa chyba we wszystkich
    > bankach (tak, tak nawet w Fortisie sie czeka ;).

    O Fortisie wolałbym nie rozmawiać. Ale co do kolejek - wcale mnie to nie
    dziwi. W Multibanku także widziałem kolejkę, czekałem na obsługę i nic nie
    załatwiłem - ale nie skarżyłem się, bo to było w godzinach szczytu ;)
    Zresztą taka kolejka to niezły element wychowania klienta - żeby wiedział
    kiedy powinien przychodzić :D

    > Mnie osobiscie taki opiekun sali jak na Krolewskiej czy Senatorskiej
    > bardzo sie podoba - bo zdecydowanie odroznia to Multi od innych
    > bankow.

    Ja tego ficzera niestety nie poznałem.

    > Nie wiem. Ale wnetrze placowek tak wymyslili, ze praktycznie wszyscy
    > pracownicy sa pochowani - wiec nie bede latal i sprawdzal, czy ktos
    > mnie moze obsluzyc ;)

    No właśnie - czujesz się nieswojo, a to zaprzecza idei macbanków ;)

    > Jednym slowem - kolejki - ok, da sie przezyc (chociaz specjalnie w
    > takich mniej zatloczonych godzinach chodzilem), ale w obsludze trzeba
    > byc konsekwentnym we wszystkich placowkach, skoro jest rachunek
    > odmiejscowiony.

    Dokładnie.

    > Do Millennium ide - i wiem, ze musze przy drzwiach czekac, az ktos sie
    > zwolni. Do BZ WBK, PKO BP, Pekao SA i tak dalej rowniez.

    A ja wyeliminowałem wizyty w oddziałach :) I to prawie do 100% w ciągu
    ostatnich dwóch lat.

    > Tak samo nawet w Lukasie czy Fortisie. (z opcja, ze mozna sie walnac w
    > fotelu i np w Fortisie przejrzec prase ;).

    A naprawdę chodzisz jak musisz? Ja unikam jak ognia i póki co nie narzekam
    :)

    > Reasumujac ;) Trafila sie normalna sytuacja z zycia polskiego banku,
    > ktora nie powinna byc typowa rzecza w Multi i ktora moim zdaniem nie
    > byla - bo bym nie o tym pisal porownujac do Krolewskiej.

    Ja mam dosyć negatywne doświadczenia. I nie dziwi mnie to ;(

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1