  • Data: 2003-01-23 22:20:04
    Temat: Re: Telepekao24 i przelewy wewnętrzne
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:0fa0.000002f2.3e30158c@newsgate.onet.pl...
    > Witajcie
    >
    > Muszę się upewnić, bo operator słuchawki w telepekao24 spowodował moje
    duże
    > zdziwienie. Otóż stwierdził on, że przelewy "wewnętrzne" (z telepekao do
    > telepekao) podlegają podobnym zasadom co przelewy międzybankowe. To
    znaczy mają
    > również swoje sesje i jeśli wyślesz przelew po 14 to zapomnij o
    pieniądzach dziś
    > na koncie.
    >
    > Czy praktycy na grupie potwierdzają tą informację?

    POTWIERDZAM. Mam 2 konta w T24 (firmowe i prywatne) i jest jak mowisz.

    > W pewnym sensie potwierdzi się sama za jakiś czas, bo przelew wygenerowany
    2h
    > temu jeszcze gdzieś krąży w przestrzeni. Jeśli tak jest, to przyznacie, że
    > bardzo mocne ograniczenie...

    Ale tak jest chyba w 95% bankow??? Tylko mBank ma inaczej i chyba ejst jakaś
    specjalna podobna usługa w Inteligo (QuickMoney - mam tam konto, alem się
    nie wgłębiał). Co do T24 jako ciekawostkę zapodam, że pieniądze wpłacane w
    okienku w oddziale na koncie sa widoczne od razu. Więc żeby było szybciej
    można wyplacić z bankomatu karta z jednego konta i wpłacić w okienku na
    drugie. Ot, taka ciekawostka z epoki bankowosci elektronicznej ;-)).

    Pozdrawiam,
    BaLab