  • Data: 2010-05-19 14:45:25
    Temat: Re: Terminal i podpis w jednym
    Od: Dąbrowski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:ht0g5q$8ff$1@news.onet.pl...
    > Dąbrowski <a...@a...pl> dared to write:

    > Wtedy popełni podwójne przestępstwo, w tym jedno kwalifikujące do
    > odsiadki. No ale skoro umowę i tak wyrzuci do rzeki, > to nikomu krzywda
    > się nie stanie. Wyjaśnisz, czy wyrzuci przed podpisaniem, czy najpierw
    > podpisze a potem wyrzuci?

    Przecież to jest sprawa słowo przeciwko słowu. Kierowca podpisze, przesyłkę
    wyrzuci a potem będzie twierdził, że przesyłkę dostarczył do odbiorcy i że
    to jest podpis odbiorcy. Odbiorca zaprzeczy oczywiście. Może też być
    sytuacja odwrotna. Odbiorca przesyłkę odbierze, machnie szlaczek na
    urządzeniu a potem zgłosi, że żadnej przesyłki nie dostał a szlaczek jest
    sfałszowany. Komu uwierzy sąd?
    Ja bym jednak obstawiał, że ten szlaczek jest potwierdzeniem odbioru
    przesyłki przez odbiorcę i służy jako ochrona dla przewoźnika w przypadku
    reklamacji niedostarczenia przesyłki.