  • Data: 2002-12-05 17:35:38
    Temat: Re: Terminal z której sieci ?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:aso24c$b62$1@news.gazeta.pl, JaKi wrote:
    > Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > przejzyj archiwum ;) sam bez problemu place ok 200 PLN bez atoryzacji
    > u mechanta obslugiwanego przez eService - co do strony to napisz do
    > nich ze wprowadzaja w blad ;)

    Być może ta zasada dotyczy nowo instalowanych terminali, a ten "Twój" się
    jakoś ostał?

    Ja płaciłem w moim Samie kilkadziesiąt razy wypukłą (KK Lukas) kwoty 20-70
    zł i ani razu nie udało się bez autoryzacji. eService oczywiście.

    (Naturalnie zdaję sobie sprawę, że w żaden sposób nie dowodzi to, że zawsze
    :) )

    --
    Robert