  • Data: 2007-05-25 10:53:54
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart (..) Wstepne wyniki
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Quental wrote:

    > Mam dok adnie identyczne wyniki z VG Multibanku.
    > HSBC sprawdz przez telefon w poniedzia ek czy we wtorek i zapodam
    > wynik.
    > Obawiam si , e b dzie jednakowo taki sam... :/

    Wychodzi na to, że nie dopilnowaliśmy do końca sprawy - mea culpa. Ja z
    paypala nigdy nie korzystałem i też nie zwróciłem uwagi, że domyślnie
    jest ustawione przeliczanie po ich kursie :/ (swoją drogą sprytna
    sztuczka, bo niby za darmo, ale tak nie do końca a przy okazji może się
    klientów nowych załapie za to minus dla wikipedi ode mnie). Reasumując,
    wszyscy, którzy nie zmienili opcji dostaną to samo czyli 12,35 PLN :( -
    wikipedia się na pewno i tak ucieszy.
    Tak jak napisałem w innym poście. Ponowiłem próbę i dla 1 GBP przyjąło
    mi dla dwóch kart ale już dla CZK nie chce. Spróbuje jeszcze za jakiś czas.