eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTest przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!) › Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
  • Data: 2007-05-25 10:21:51
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie uruchomiłem procedurę (próbnie) i płatność idzie przez
    > www.paypal.com. Z tego co było nie raz na grupie, przeliczniki
    > paypala
    > to niezła granda, także jeżeli zostaną zastosowane (a pewnie tak) to
    > możemy mieć zawyżone wyniki.

    Dla GBP Dostałem możliwość wyboru, czy rozliczam transakcję wg. kursu
    PayPal, czy banku.

    kursu wymiany w systemie PayPal począwszy od 25 maj. 2007:
    1 Złoty polski = 0,172502 Funty szterlingi

    Nie wiem co z koronami, nie miałem juz możliwości wyboru.
    Zapłaciłem VE Inteligo, blokady zostały założone na kwoty 5,41, oraz
    dwie (???) na jeden PLN.

    Po rozliczenu które powinno zostać wykonane za kilka dni podeślę
    ostateczne kursy.
    Obecny kurs GBP wg. EFIX to ok.5,63, a dzisiejszy średni NBP 5.6121.

    Sprzedaż w kantorach wg. Onetu 5.58-5.69

    pozdrawiam,

    MichalL