  • Data: 2007-05-29 18:51:07
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart - wynik i
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw) szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@p...pl> wrote:
    > widze, karte MC ING mozna miec bez jakichkolwiek oplat w pierwszym roku, a
    > jak to wyglada z karta Nordea?
    > na www widze oplate za 1 rok - 60zł oraz ubezpieczenie (wygladajace na
    > obowiazkowe i platne) 0,65% salda zadluzenia...
    > czyli do kazdej transakcji doliczasz 0,65% za ubezpieczenie i chyba nie
    > robi sie juz tak rozowo
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Ja dostalem gratis jako dodatek do kredytu hipotecznego. Karta oprocz
    ubezpieczenia ma jeszcze jeden feler - operacje zagraniczne w pln sa
    przeliczane przez EUR z powrotem na pln. Kupuje znajomym bilety na
    lowcosty i musze ich obciazac za to przewalutowanie niestety (ale i tak
    maja dobrze i tanio :)) Musze karte zmienic, ale poki co chce jeszcze
    jeden interes z Nordea ubic, wiec potrzymam...

    Wwieslaw