eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTmobile szarpnął 6zł za kartęRe: Tmobile szarpnął 6zł za kartę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tmobile szarpnął 6zł za kartę
    Date: Fri, 02 Dec 2016 01:15:20 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 40
    Message-ID: <o1qeeo$94t$1@gioia.aioe.org>
    References: <o1oon9$rmd$1@news.chmurka.net> <o1q7vc$bgc$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 3w+6a8+8VGXsqa2328SxeQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: KNode/4.8.5
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628072
    [ ukryj nagłówki ]

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Piotr Gałka napisał(a) :
    >> I ja i żona spełniliśmy warunek (Freemium - 200zł) nie pobierania opłaty
    >> za kartę, a oba konta obciążyli wczoraj po 6zł opłatą za kartę.
    >>
    >> Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
    >> P.G.
    >
    >
    > Też tak mamy.
    > Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania
    > na łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało
    > w najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.
    >

    Swoją drogą, to bank ma narzędzia:

    a) poczta wewnętrzna (i tak żeby sie dowiedzieć, że masz opłatę to zwykle
    trzeba się zalogować do bankowości internetowej)

    b) zapowiedź na infolinii

    Skoro zrobili takie faux pas z opłatami, to mogli wdrożyć którąkolwiek z
    powyższych opcji albo jeszcze jakąś inną - może wtedy by nie było takiego
    ataku na infolinię.

    Ale skoro bank nie ogarnął tego przy tak masowej awarii, to bardzo źle
    świadczy o tym banku - prawdopodobne o manadżerze od klientów
    indwywidualnych, ale to nadal źle świadczy. Koleś z zarządu odpowiedzialny
    za segment fizoli powinien to ogarnąć za swojego manadżera, skoro ten drugi
    jest widocznie zbyt tępy żeby wpaść na pomysł powiadomienia klientów.

    Zakładam, że jak w przyszłości będzie inna masowa awaria, to tego również
    bank nie będzie umiał obsłużyć.

    Czyli T-mobile Usługi Bankowe to gówienko jest a nie bank - krótko.

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1