    From: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: To chyba NIE JEST dobra wiadomosc :-(
    Date: Mon, 1 Jul 2002 22:50:11 +0200

    > Wobec tego chyba serwer musi się nie wyrabiać. Sprawdziłem pingi (max.
    > 120-150 ms) i tracerouta do secure.inteligo.com.pl - 11 hopsów (po
    > odjęciu routerów POZMAN-a zostają 3 hopsy - lepiej już nie można).
    > Strona logowania nie chciała się załadować. W tym czasie BZWBK 24,
    > Lukas i mBank po prostu śmigały...

    To raczej nie serwer. Ja mam 7 hopow, pingi na poziomie 45-50 msek i gora -
    kilkuprocentowa strate pakietow i nic. Testy byly robione w godzinach, gdzie
    nikt rozsadny przed klawiatura nie siada.

    Teraz zauwazylem, ze I. sie przepielo gdzies blizej backbonu TPSA, ale efekt
    jest IMHO ten sam. Opera dosc ciekawie pokazuje predkosci transferu. Po
    sciagnieciu +/- 18 kB (z predkoscia 3-4 kB/sek) nagle wszystko sie wali
    (sending request). Po 2 minutach "cos" ozywa i sciaga kolejne 16 kB.
    Nastepnie sciaga 24 obrazki (:-) i znow wywala sie na 25...

    Zeby bylo smieszniej, wlaczenie JAKIEGOKOLWIEK w3cacha (np.
    w3cache.icm.edu.pl) powoduje, ze cala operacja konczy sie po 30-40 sekundach
    (chociaz bywalo gorzej)

    Pzdr,

    M.