eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToyota BankRe: Toyota Bank
  • Data: 2007-09-16 16:28:51
    Temat: Re: Toyota Bank
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie no przepraszam, będę czekał jeszcze z 3 miesiące, w końcu przecież
    > uda mi się z kimś skontaktować i otworzyć szanowne konto.

    Będziesz, będziesz ja złożyłem wniosek pod koniec maja
    kurier pojawił się na koniec lipca a telekod po kilku interwencjach
    doszedł pod koniec sierpnia. Oczywiście szanowny bank pobrał opłatę
    za prowadzenie konta (firmowe) za czerwiec lipiec i sierpień.
    Czekam już drugi tydzień na odpowiedź w tej sumie prostej
    sprawie.
    Brak możliwości złożenia reklamacji telefonicznie tylko listownie
    lub przez stronę po zalogowaniu.

    Ponadto konsultanci/tki nic nie wiedzą a jak się temat bardzo
    drąży to przeczytają formułkę z monitora lekko sylabizując.

    System nie ma możliwości eksportu potwierdzeń transakcji do
    PDF ale za to mogę sobie wybrać od groma innych duperelnych ustawień
    (kolor awantar i takie tam)

    Ogólnie amatorzy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1