eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToyota Bank - konto bez karty?Re: Toyota Bank - konto bez karty?
  • Data: 2008-01-11 21:51:57
    Temat: Re: Toyota Bank - konto bez karty?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 11 Sty, 19:21, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "pwk" <p...@w...pl> wrote in message
    >
    > news:fm8d6c$qn1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > > No przykro mi, ale nie.
    >
    > > Otóż jakikolwiek towar usługa wyszyta na miarę nie podlega temu prawu
    > > (parę linijek dalej)
    >
    > > Klient wie, co zamawia - regulamin i cennik
    > > Opłata jest za wydanie - wydrukowanie karty.
    > > Na kartę nanosi się dane klienta.
    > > Jest więc przeznaczona dla tego i tylko tego klienta.
    > > Zwrot nie przysługuje.
    >
    > ??? Oczywiscie, ze klient moze skorzystac z prawa przyslugujacego mu na mocy
    > tej umowy i bank nie ma prawa obciazyc go kosztami. Umowa o karte jest umowa
    > nienegocjowalna (wzorzec umowny). Nie ma mowy o zadnym szyciu na miare. A
    > tak w ogole przedmiotem umowy nie jest plastik, ale swiadczone uslugi.
    >

    Dlatego usluga nazywa sie od dluzszego czasu "Konto z karta". Karta
    jest (przynajmniej przy zakupie) integralna czescia.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1