eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToyota Bank - pierwsze wrażenia, czyli czego brakuje › Re: Toyota Bank - pierwsze wrażenia, czyli czego brakuje [JEST PIERWSZY BABOL]
  • Data: 2007-08-24 13:41:30
    Temat: Re: Toyota Bank - pierwsze wrażenia, czyli czego brakuje [JEST PIERWSZY BABOL]
    Od: Piotr <p...@R...com> szukaj wiadomości tego autora

    pwk pisze:
    > A grubych błędów nie zauważyłeś?

    No to krótko o błędzie jaki znalazłem.
    1. Przelałem pieniądze z tytułem [przelew własny] z konta B w innym
    banku na konto w TB.
    2. Przypuśćmy, że zapomniałem o opłacie za konto - 30zł
    3. Historia transakcji:
    1. Typ transakcji: Polecenie przelewu
    Konto nadawcy: B
    Konto odbiorcy: TB
    Kwota: x
    Tytuł transakcji: przelew własny
    2. Typ transakcji: Polecenie przelewu
    Konto nadawcy: TB
    Konto odbiorcy: B
    Kwota: 30zł
    Tytuł transakcji: przelew własny
    Czyli, wyraźnie widzę że jest zlecenie ODESŁANIA 30zł na moje konto w
    innym banku, z tym samym tytułem płatności!!
    Czego się czepiam: kwota (opłata) się zgadza. Ale szczegóły obciążenia
    kompletnie spieprzone. To nie jest forum o kosmetykach, tylko strona
    banku. Wieczorem znajde adres do reklamacji i wyśle to...

    pozdrawiam