eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Toyota] WTFRe: [Toyota] WTF
  • From: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    Subject: Re: [Toyota] WTF
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <s...@a...kjonca> <fhv0c8$9lv$1@inews.gazeta.pl>
    <15x0aqd4dhl8d$.1d1ucf7l0kboz$.dlg@40tude.net>
    <fdo06n999c21$.1iiqb2enq5epg$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 27 Nov 2007 19:29:13 +0100
    Message-ID: <sji89tuvxrek$.mtkhbqq4kp6y$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.87.3
    X-Trace: news.home.net.pl 1196188154 81.210.87.3 (27 Nov 2007 19:29:14 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 37
    X-Authenticated-User: mmokrzycki.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:431107
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 20 Nov 2007 20:38:52 +0100, Marcin Mokrzycki wrote:

    > Dziś dostałem PIN do karty, kurier ma do mnie przyjechać w piątek.

    W piątek był kurier i przywiózł ze sobą komplet dokumentów (umowa x 2,
    wnioski x 1) oraz kartę i trochę "literatury". To co miało wrócić do banku
    podpisałem i oddałem kurierowi, następnie zgodnie z otrzymaną instrukcją
    zadzwoniłem do banku w celu aktywacji karty. Okazało się, że muszę poczekać
    dwa dni robocze aż dokumenty wrócą do Toyoty, a poza tym kartę mogę
    aktywować przez internet. Dziś zalogowałem się do systemu, przeprowadziłem
    aktywację karty, ale mimo zakończenia procesu komunikatem o aktywacji karty
    przy próbie wyświetlenia kart dostałem informację o braku aktywnych kart.
    Doszedłem do wniosku, że pewnie jeszcze nie zarejestrowali dokumentów, więc
    spróbuję jutro.

    Ze 2-3 godziny później na komórkę dzwoni do mnie jakaś pani z Toyota Bank i
    informuje, że niestety moja karta nie da się aktywować dopóki nie doślę im
    zaświadczenia o zarobkach. Na moje stwierdzenie, że miało być bez
    zaświadczeń odpowiedziała, że jednak tak się nie da. Rozmowę zakończyłem
    mówiąc, że w takim razie wyślę im pocztą nie zaświadczenie, ale
    wypowiedzenie umowy karty.

    Uważam, że bank zachował się niepoważnie:
    - w piątek kurier przywiózł mi do podpisania już gotowe dokumenty
    wypełnione przez bank podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej - bank
    żądając dziś zaświadczenia wie o mnie tyle samo co jakieś półtora tygodnia
    temu gdy zaproponował mi kartę. Od tamtego czasu nie dostał ode mnie żadnej
    nowej informacji, zatem nie rozumiem dlaczego zmieniły się warunki,
    - pomimo zawarcia umowy (oba egzeplarze - mój i bankowy - są podpisane
    przez obie strony) bank odmawia aktywacji karty dyktując nowe warunki.

    To chyba na tyle, jeśli chodzi o moją przygodę z kartą kredytową Toyoty -
    ciągu dalszego nie przewiduję (poza zapowiedzianym wypowiedzeniem umowy).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1