    From: "Bankron.pl" <qwerty@qwerty>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ToyotaBank - konto Click
    Date: Sat, 9 Oct 2010 11:04:03 +0200

    > Z pobieznego przegladniecia TOiP zauwazylem, ze wydanie karty do
    > normalnego konta to chora kwota 30zl.

    Mam konto w Toyota Banku, jako dodatkowe do mBanku. Płaci się tylko za
    pierwszą kartę, kolejne dostaje się za darmo. Można wypłacać ze wszystkich
    bankomatów za darmo, co było dla mnie jednym kosztem przy korzystaniu z
    mBanku.

    Oczywiście polecam otwarcie konta z poniższego linku:
    http://www.bankron.pl/toyotabank/konto1.html

    Nikt nie staci, ale ja zarobię :)