eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTrudne ro_zwody... Biz BankRe: Trudne ro_zwody... Biz Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Trudne ro_zwody... Biz Bank
    Date: Tue, 14 Jun 2016 01:25:59 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 82
    Message-ID: <njnfto$qp9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <njf4m6$qfe$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1465860856 27433 83.151.39.26 (13 Jun 2016 23:34:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2016 23:34:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:624181
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" njf4m6$qfe$...@n...news.atman.pl

    > Tym razem Biz Bank ma trudności z przyjęciem dyspozycji rezygnacji z usług. :)
    > Ma dwa numery telefonu (do mnie i do matki, bo to firmowe konto matki) i twierdzi,
    > że nie mógł porozumieć się telefonicznie w sprawie weryfikacji pisemnej dyspozycji
    > rezygnacji z usług -- złożonej w oddziale.

    > BTW w owym oddziale długo nastawiano datownik -- ustawiano na moich oczach i dzień,
    > i miesiąc, i rok. Najpierw myślałem, że cofano datę, bo przyszedłem tuż przed
    końcem
    > pracy, ale po chwili zrozumiałem, że datownika nikt nie używał w bieżącym roku...

    > Polecam ;) Biz Bank. ;)

    > Do mnie raczej nikt z Biz Banku nie dzwonił w tej sprawie -- jako że podałem
    bankowi
    > numer, który udostępniam nielicznym osobom. (wędrują do mnie SMSy z tego banku)
    Karta
    > SIM z tym numerem jest obok karty z 'Mój Eneuel' (665 363835) i raczej niełatwo
    przegapić
    > nadchodzące na nią połączenie z uwagi na filtry. (łatwo odfiltrować połączenia
    przychodzące
    > na tę kartę -- nie ma mowy o utonięciu informacji o połączeniu w ,,morzu'' innych
    informacji)

    Biz zadzwonił, ale spotkał matkę na ulicy, więc rozmowa została przełożona na godzinę
    16 za obopólną zgodą. Około 20:30 zadzwoniłem (gdyż Biz nie zadzwonił) i razem z
    matką
    staraliśmy się potwierdzić -- bez skutku, gdyż Biz nie miał pewności co do tego, czy
    rozmawia z osobami upoważnionymi, gdyż weryfikacja przebiegła niepoprawnie. Jedyną
    informacją nieprawidłową mogło być panieńskie nazwisko matki.

    Podobny problem był przerabiany w Biz co najmniej dwukrotnie przy okazji
    odblokowywania
    dostępu do konta -- wówczas weryfikacja natrafiała wprawdzie na błąd, ale
    przechodziła.

    Ponieważ poprzednie weryfikacje zaowocowały numerem
    indentyfikacyjnym/weryfikacyjnym/PINem_telefonicznym
    ,
    postanowiłem podejść do problemu wypowiedzenia umowy raz jeszcze, ale z podaniem
    tegoż PINu_telefonicznego.

    Niestety i tym razem Biz nie był pewien tego, z kim rozmawia, choć:

    - miaU papierowe wypowiedzenie z podpisem matki
    - poprawnie podany został PIN_telefoniczny
    - poprawnie podany został numer dowodu osobistego
    - poprawnie podany zostało nazwisko i imię matki
    - poprawnie podany został adres
    - rozmowa została nawiązana z numeru telefonu zgłoszonego do Biz banku


    Przy okazji zauważyłem, że:

    - mam zablokowane konto w Biz -- posłany tam przelew wrócił
    - FM bank uznał, że wypowiadam umowę i ze Smart bankiem, i z Biz bankiem.

    Pismo przysłane przez bank wspomina o możliwości złożenia dyspozycji zamknięcia
    rachunków przez WWW, jednak taka możliwość nie istnieje w rzeczywistości, co
    zostało potwierdzone w trakcie rozmowy telefonicznej.


    Biz bank uważa, iż można napisać poprawne dane osobowe, podpisać
    i pstryknąć komórką, po czym fotkę wysłać m@ilem...

    Czyli wg FM banku m@il ze ,,skanem'' jest wiarygodny a rozmowa
    wzbogacona o masę potwierdzeń wiarygodna nie jest.

    -=-

    Smart bank i Biz bank należą do FM banku, choć mają różne numery banku.
    (trzy pierwsze cyfry numeru konta po dwucyfrowej sumie kontrolnej)

    -=-

    (; Polecam ;) od serca Biz bank!

    I wybieram się do ,,oddziału'' celem rozwiązania umowy, czy
    raczej -- umów, gdyż chcę zrezygnować i z usług Smart banku,
    i z usług Biz banku.

    -=-

    Przy okazji -- równie częste blokady dostępu miałem w banku Pocztowym.

    --

    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1