  • Data: 2002-07-12 08:19:06
    Temat: Re: Tytu ł przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) wrote in <20020712051756.GP5501
    > @diuna.pingwin.waw.pl>:
    > /ciach.../
    > No wlasnie. I przynajmniej bedzie mialo to jakies znamiona
    > "pseudonaukowe".

    Acha, ale badało tylko jeden kierunek operacji :)

    > To wie kazdy z nas. Moze oprocz niektorych pan w okienku - ale ich nie
    > trzeba ewangelizowac. Jesli mowia, ze ma byc "wplata wlasna" to niech tak
    > bedzie,

    No i przecież było, przecież grzecznie dopisałem "zasilenie konta" ...

    > tym bardziej ze wpisanie "nie mam pomyslu" ma sluzyc wylacznie
    > zabawie.

    Nie umiesz czytać. Przynajmniej nie o 2:22 ... Z "Prologu" można
    wywnioskować dlaczego akurat "nie mam pomysłu". Naprawdę tępawy jestem na
    tyle, że zanim nie pogadałem z informacją to nie wpadłem na frazę "wpłata
    własna". Zabawa wynikła potem, spontanicznie. Podkreślam, że się wszyscy
    uśmiechali. No, oprócz ciebie :-P

    > Najgorszy typ czlowieka to taki, ktory celowo zawraca innym
    > gitare, przysparza im dodatkowo niepotrzebnej pracy.

    Pani w kasie akurat czekała na wydruk, pani w informacji się nudziła. A
    moje prawo klienta dochodzić czemu tak a nie inaczej, granic rozsądku w
    dochodzeniu, uważam, nie przekroczyłem, smutny człowieku. Piszesz takim
    tonem, jakbym się miał cieszyć, że mni bank nagany nie udzielił a'boco ;-)

    > [...] Najgorzej jest gdy ktos umie i lubi pisac - ale nie ma o czym.
    > Wtedy powstaja takie przydlugie posty, a czlowiek jest zly sam na siebie
    > ze stracil swoj czas na ich lekture.

    W moim czytniku da się ustawić modyfikatory "score" zarówno na zawartość
    pola "From:" jak i "Lines:" ...

    --
    Pozdrówka,
    Artur