  • Data: 2007-01-04 22:44:21
    Temat: Re: UOKiK zarzuca 20 bankom zmowę cenową
    Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:enipmh$18t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie widzę, aby ktokolwiek juz o tym napisał, a wiadomość jest
    > sensacyjna!

    No i swietnie :-) - na grupie bankowej przez caly dzien w sumie nikt sie
    sensownie na ten temat nie wypowiedzial :-D (ja tez nie ale ja akurat
    jedynie zwykly user jestem). Cos tam niby sie zaczelo ale w sumie nastapila
    jedynie licytacja gdzie mozna karta na minimalna kwote zaplacic (gratulacje
    dla mydlacych watek :-) ).
    W sumie to jest dopiero sensacja - a raczej pokaz poziomu grupy. Bo temat
    jest rozlegly - wystarczy chociaz wziac pod uwage pieniadze biorace sie z
    nawet 0,5 % zmiany. Swoja droga ciekaw jestem jak szybko ukreca leb tej
    sprawie.

    Belin