  • Data: 2003-08-27 14:03:57
    Temat: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie sa juz naliczane odsetki, natomist dla pozostalego zadluzenia bank
    > nalicza odsetki i to od dnia dokonania transakcji, w porzadku
    hronologicznym
    > od najstarszych transakcji do "najswiezszych".... , nic wiec nie kumam bo
    > kwota naliczonych odsetek w stosunku do pozostalego zadluzenia jest
    > astronomiczna i faktycznie wskazuje na ich naliczanie w "inny mniej
    > przyjazny" dla posiadacza karty sposob :-)

    Mozliwosci sa dwie:
    przyklad - zadluzenie 1000 splacasz 900 zostaje 100

    1) odsetki naliczane sa od calej kwoty, czyli od 1000
    2) zakladamy, ze zaczyna sie nowy okres rozliczeniowy i robisz zakupy
    na 3000. Odsetki placisz wiec od 3100 a nie od 100, bo nie splacajac
    calej kwoty wszedles w oprocentowany kredyt, ktory dotyczy "calej"
    karty.

    Kilka razy w banku (tym samym Multibanku) pytalem sie i dostalem
    naprzemienne odpowiedzi.
    Z regulaminu jednoznacznie (dla mnie) to nie wynika, ale bardziej
    mi pasuje punkt 1).
    WNIOSEK: Splacajcie cale zadluzenie, nie bedzie problemu.

    MarcinP