  • Data: 2007-10-15 15:41:53
    Temat: Re: UWAGA: nie można korzystać z kart płatniczych
    Od: AP <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fosik pisze:

    > A niby dlaczego nie powinno być infa nt. przypuszczanej daty/godziny
    > usunięcia awarii?
    > Krótkie info "Wystąpiła awaria systemu... Przypuszczalny czas jej
    > usunięcia
    > to XX y:y" i tyle.

    Po tym, jak udało mi się dodzwonić i dowiedzieć,że ma miejsce awaria,
    taką właśnie zgłosiłem sugestię, którą to konsultant uprzejmie przyjął,
    a nawet wręcz zgodził się ze mną, iż taka informacja byłaby wskazana,
    jednak oni "wszystkie siły rzucili do usuwania awarii" ;-) Na takie
    stwierdzenie uszy mi opadły... i telefon o mało co też...

    A przecież nawet jeśli nie potrafią określić przewidywanego momentu
    usunięcia awarii, niechby nawet wisiała na stronie informacja, że taka
    sytuacja ma miejsce, szczególnie przy jednoczesnym braku możliwości
    zasięgnięcia informacji na infolinii!!!
    Zawsze to można informację zdjąć, jak awaria zostanie usunięta, choć
    może takie rozwiązanie pewnie ktoś uznałby za "niepolityczne" ;-)

    Niedawno zabrałem stamtąd oszczędności, niechybnie zwinę się chyba
    całkiem...

    AP