    From: g...@i...com (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uaktualnilem program "Interesik" ... nowa wersja 1.0.0.2
    Date: Mon, 14 Jan 2002 18:05:25 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@chello062179012033.chello.pl

    On Mon, 14 Jan 2002 13:56:25 +0100, "Konrad"
    <k...@e...icslab.agh.edu.pl> wrote:

    >???
    >Wplacasz na racunek w banku - to chyba z wlasnego portfela - wiec go
    >obciazasz - czyz nie?

    a jak ktos mi wplaca przelewem to co?

    > Czy dopisac obciazenie konta jako operacje gotowkowa uznajaca konto

    >Wyplacasz z racuneku w banku - pieniazki chowasz do portfela - przynajmniej
    >ja tak robie ...

    czyli "konto gotowkowe" to jest moj portfel???
    przyznaje, ze wlasnie ten termin byl dla mnie niezrozumialy.

    a jak wyplacam przelewajac na inne konto to co? (moze jest jakas inna
    opcja niz wyplata jak robie przelew? nie ogladalem tak dokladnie.

    PGR