  • Data: 2005-06-25 19:27:28
    Temat: Re: Ubezpieczenie NNW - któe wybrać?
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:42bd0d3f$1@news.home.net.pl...

    > Ale człowiek nie ma 30 lat!
    > A więc jego ryzyko jest niższe od średniej pracowników. Zależy oczywiście,
    > co to za grupa - inaczej na uczelni, inaczej firmie kurierskiej. Poza tym
    > w wieku poniżej 30 lat nie wiadomo, jak kwestia dziecka, rodziców,
    > teściów, żony. W młodym wieku warto mieć samodzielne NNW + dodatkowe
    > opcje.
    > Ostatnio przeniosłem się z CU do Generali via mBank i zapowiada sie nieco

    Jakie masz ubezpieczenie przez mBank? Z tego co widziałem, mają tam dość
    skąpe ubezpieczenie obejmujące tylko bardzo poważne urazy - typu utrata
    kończyny, organu, itp. Natomiast żadne złamania, zwichnięcia nie wchodzą w
    zakres polisy - no chyba, że mówisz o czym innym - ja mówię o polisie
    Generali dostępnej przez mBank.

    Można wiedzieć jakie ubezpieczenie miałeś w CU i co wchodziło w jego skład?