  • Data: 2012-04-23 10:31:19
    Temat: Re: Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 07:57:40 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Ja bym tylko dokładnie sprawdził czy nie ma jakiś kwiatków w stylu np.
    > min. okres używania 12 m-c jak to już kiedyś w sławetnym getinie było -
    > inaczej 50 zł opłaty za zamknięcie przed terminem.

    Nie ma 50 zł. Jest 99,99 za zamknięcie przed upływem roku od otwarcia :)

    Owszem, konto jest sensowne dla specyficznego profilu użytkownika -
    tankującego za te ~175 miesięcznie (limit można podnieść nakłaniając do
    współpracy np. żonę) i potrafiącego bezboleśnie przerzucać kartą 500 zł
    (no, z żoną to 1000) w punktach nieobjętych np. zwrotem z Mille.

    AK