  • Data: 2005-12-17 19:37:40
    Temat: Re: Umowa kredytu GE Money BankMieszkaniowy
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news> szukaj wiadomości tego autora

    MMG wrote:

    > Wiesz jak tak będe parzeć to nigdy nie kupimy mieszkania i w ogole. W pracy
    > mamy o tyle dobrze ze jest dodatkowa kasa w postaci premii a do kredytu
    > podajesz tylko tą wartość z umowy. Po za tym pracujemy z mezem w dobrze
    > prosperującej firmie i mysle ze jakos damy rade. Po za tym mamy też studia
    > wyższe takze mam nadzieje ze bedzie dobrze. Prosze cie lepiej nas nie
    > zalamuj w takiej chwili....

    Zle mnie zrozumialas. Wcale nie mialem zamiaru Cie zniechecac ani tym
    bardziej zalamywac. Po prostu doradzam chlodne i rozsadne
    przekalkulowanie ile macie ZAGWARANTOWANYCH zarobkow i czy wystarczy wam
    pieniazkow na dzieci (ktorych gratuluje i zycze duzo pociechy) oraz
    splate kredytu. Premii ja bym nie wliczal do stalego budzetu domowego.
    Dzis sa, jutro moze nie byc. Oczywiscie z praca jest tak samo, ale
    jednak premie sa bardziej ulotne. Po prostu patrz realnie. Zycze
    powodzenia i trafnej decyzji :)

    Jarek