  • Data: 2011-04-04 06:22:34
    Temat: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.04.2011 11:08, Robert Tomasik wrote:
    > Rozumiem o co Ci chodzi, tylko nie mogę pojąć, z jakiego powodu uważasz
    > to za niewłaściwe. Jak adwokat pisze wezwanie do dłużnika w imieniu
    > wierzyciela, to normalnie też ostatecznie za jego usługę płaci dłużnik w
    > kosztach procesu. No i co w tym złego? No i adwokat też przecież nie
    > partycypuje w ryzyku transakcji, ale czerpie korzyść z tego, że ktoś się
    > nie wywiązał ze zobowiazania. Radcy prawni. WIndykatorzy. I nikt nie
    > prostestuje, bo to normalna sytuacja. Czemu akurat administrator
    > kokos.pl ma być gorszy.

    nikt nie lubi wyndykatorów. A zarabianie na kosztach windykacji stało
    się powszechne także w bankach z "darmowymi" kontami.
    Tu jednak problem leży w dysproporcji pomiędzy wysokością pożyczki a
    kosztami windykacji - kokos może po prostu dobić spóźniającą się ze
    spłatą osobę swoimi kosztami, co więcej takie działania są w interesie
    tej spółki. Skoro w interesie spółki jest szkodzenie swoim klientom - to
    ja na pewno nigdy z kokosa nie skorzystam.
    Marx