  • Data: 2007-02-23 21:54:56
    Temat: Re: Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Feb 2007, Cyprian Prochot wrote:

    > no ale co zrobic jak Ci kierownik Urzedu Skarbowego mowi "nas nie obowiazuje
    > prawo bankowe" i obiecuje dac to rowniez na pismie ? ;)

    Może próbować wyjaśnić co to jest "syndrom trwaniczka" ;)
    http://groups.google.pl/groups?q=syndrom+(trawnika+O
    R+trawniczka)&start=0&scoring=d&num=100
    (historycznie przypominam dlaczego tak mi się kojarzy - pierwszy raz
    spotkałem się z argumentacją podaną w tym stylu własnie w sprawie
    parkowania na trawniku :))

    pzdr, Gotfryd