  • Data: 2008-01-26 15:09:00
    Temat: Re: Usprawnienia Polbank24?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Caldrith" 1icya52bytbkl$.z7gl1vhi0f9l$....@4...net

    > "Szanowny Panie, najprawdopodobniej ma Pan włączoną blokadę
    > wyskakujących okienek.

    Metoda Macajewa i Prabajewa niewiele da. Trzeba znaleźć przyczynę
    inaczej. U mnie nie ma blokowania i też nie mogę dostać się
    do Polbanku. Co więcej -- w innej sieci mam komputer, a w nim
    blokowania (i to naprawdę całą plejadę blokad) ale do Polbanku
    mogę dostać się. :)

    Problem w tym, że ja chcę mieć dostęp stąd i poziom ich służby
    informatycznej jest żenujący, skoro próbują to tego, to tamtego...
    (mnie też proponowali coś innego, i też chybili)

    Tamten komputer (z którego mogę dostać się) ma zainstalowane
    wszystkie łaty, SP, uaktualnienia itd... :) Nie ma zainstalowanego
    ,,certyfikatu''. Dziś być może zainstaluję ten certyfikat na tamtym
    komputerze. (Być może, bo nie wiem, czy mam stosowne hasło)

    Te komputery, które mam u siebie, nie mają łat, SP itd. Ale nie miały
    nigdy, a jednak kiedyś dostęp był, choć straszliwie powolny -- musiałem
    reglamentować ;) kliknięcia myszą.

    --