    From: b...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ustawa antyspreadowa
    Date: Tue, 02 Aug 2011 11:33:46 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Ktoś ma jakiś link do artykułu dobrze opisującego te przegłosowane

    > zmiany? Czy np bank nie wprowadzi w zamian jakieś "opłaty kasowej"?

    przed laty pewien emeryt był niesamowicie oburzony że TePsy (TP S.A.)
    nie chcą przyjmować opłat za abonament telefoniczny gotówką, ale
    go 'zmuszają' do wpłacania rachunek bankowy. Dowodził że spółka
    z pełną księgowością musi mieć kasę, a zatem przyjmować gotówkę.
    Rozpatrywało sprawę ileś tam sądow, aż w końcu jakiś tam sąd
    orzekł że owszem, TP SA musi mieć jedną kasę w siedzibie na ulicy
    twardej w warszawie. A w pipidowie małej gdzie mieszka rozkapryszony
    pan emeryt nie musi.

    Ciekaw jestem, czy nie będzie tak, że banki udostępnią wpłatę walut
    do kasy w siedzibie spółki a jak komuś nie pasuje wpłata złotówek,
    to niech jedzie z Bogatyni do stolicy ;)