  • Data: 2009-07-20 22:09:18
    Temat: Re: Uwaga na Open Finance i lokate "POL NA POL"
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "perszing" news:h42ojc$lcn$1@news.onet.pl

    > Tak jak pisalem wczesniej boli mnie w Open Finance brak klarownosci
    > jesli chodzi o warunki dla odnowienia lokaty. Sa kiepskie, wiec sa
    > ukryte na ich stronie.

    Powiedz mi, czy Ty naprawdę wierzyłeś, że będzie ci się ta lokata ciągle
    odnawiała na 8%? ;)
    Na przyszłość dobra rada wujka Valdka - przy zakładaniu kolejnych lokat w OF
    zawsze zaznaczaj, że dany depozyt ma się nie odnawiać.
    OF swoją ofertę zmienia często więc w przypadku nie odnawiania lokat zawsze
    masz w pewnym sensie większą swobodę w wyborze a i też trochę tracisz bo OF
    do Ciebie nie dzwoni kiedy ci się lokata kończy i nie proponuje czegoś w
    zamian jeżeli zostawisz u nich kasę :)