eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga na oświadczenie w BPHRe: Uwaga na oświadczenie w BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: TOMASZEK <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga na oświadczenie w BPH
    Date: Fri, 18 Mar 2016 16:28:58 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <nch6rv$cn3$1@node1.news.atman.pl>
    References: <56e6d314$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    <nc6s4e$qqc$1@usenet.news.interia.pl>
    <56e70af9$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <nc72e2$7kq$3@usenet.news.interia.pl>
    <56e7111d$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <nc7485$bmp$1@usenet.news.interia.pl>
    <56e71746$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <nc77o4$j2d$1@usenet.news.interia.pl>
    <56e737f0$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-11-215-17.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1458314943 13027 78.11.215.17 (18 Mar 2016 15:29:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Mar 2016 15:29:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <56e737f0$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621336
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-14 o 23:15, Robert Tomasik pisze:
    > Z racji zajęcia bywa, że korzystam z różnych systemów bankowych i ten
    > BPH naprawdę jest dość intuicyjny. Oczywiście zdarzają się niedoróbki.
    > Ja przykładowo wyczaiłem, że jak piszesz do nich przez system
    > reklamację, to odpowiedź e-mailem pracownik musi wygenerować ręcznie.
    > Inaczej masz odpowiedź w systemie, ale musisz co chwilę się logować i to
    > sprawdzać.

    Ja sobie natomiast chwalę kontakt z infolinią. W placówce tragedia i
    rozpacz ;) Panie nic nie wiedzą, odsyłają na infolinię. Kontaktu via
    e-mail nie testowałem.

    W sumie to miałem 3 telefony przez 2 lata posiadania konta na infolinię:

    - "wisiała" zastrzeżona karta ( była nadal widoczna ) po telefonie
    następnego dnia karty już nie było

    - aktywacja nowej karty. 0 problemów.

    - znikła historia rachunku. Powiedzieli, że mają awarię i zgodnie z
    zapewnieniem awaria znikła w ciągu 2 godzin. Podczas rozmowy pani sama z
    siebie zaproponowała wykonanie dowolnej dyspozycji bezpłatnie (
    normalnie płatne )

    Z doświadczenia i informacji uzyskanych przy okazji na infolinii (
    ciekawski jestem ;)

    - blokady kartowe zrobione w okresie: piątek 21:00 - poniedziałek 7:00
    nie są widoczne przez weekend. Sezam wtedy nie rozmawia ze światem
    zewnętrznym, nie działają szybkie przelewy

    - zmiany w sezamie wprowadzone przez klienta jednego dnia roboczego są
    widoczne dopiero dnia następnego ( oczywiście roboczego )

    - wszystkie karty Visa Electron wydane w 2015 i później wymuszają
    wszystkie transakcje zbliżeniowe w trybie online. Jak terminal na to nie
    pozwoli - transakcja nie przejdzie. Nie da się w offline. Nie wiem jak
    sprawa wygląda z Master Card.


    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL
    #nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta#

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1