eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga - szczyt bezczelnosci mBankuRe: Uwaga - szczyt bezczelnosci mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga - szczyt bezczelnosci mBanku
    Date: Mon, 16 Aug 2010 18:20:50 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 17
    Message-ID: <i4bnsp$43l$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <i49ecu$75j$1@inews.gazeta.pl> <i49ep9$njj$1@news.dialog.net.pl>
    <i49g7h$d19$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@a...googlegroups.com>
    <i4bc8g$rv1$1@news.onet.pl> <1bzx9q0ev49f7$.epqmedlx5sa8$.dlg@40tude.net>
    <i4boc2$ds5$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1281975001 4213 87.239.217.30 (16 Aug 2010 16:10:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Aug 2010 16:10:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i4boc2$ds5$1@opal.icpnet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534207
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i4boc2$ds5$...@o...icpnet.pl...
    >
    >>> Mnie jeszcze nigdy nie przysłali z własnej woli. W jakim momencie
    >>> automatycznie wysyłana jest nowa lista?
    >>
    >> Po wykorzystaniu czterdziestego hasła z listy będącej w użyciu.
    >> Tak było zanim listy zrobiły się płatne i być może tak pozostało.
    >>
    > i ma to sens, żeby w przypadku wykorzystania wszystkich haseł klient nie
    > został bez możliwości autoryzowania przelewów

    IMO ma to jednak ograniczony sens. To klient powinien o to dbać. Dopóki
    hasła były darmowe było to jednoznacznie z korzyścią dla klienta. Od kiedy
    są płatne, już nie.No ale skoro da się to wyłączyć na mLinii, to bankowi nie
    ma czego zarzucić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1