  • Data: 2002-09-11 08:18:18
    Temat: Re: VE Fortis Banku
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:almprj$lgb$1@news.onet.pl...
    > Nie zawziąłem się i nie czepiam. Nie lubię tylko jak ktoś pisze o czymś, a
    > potem o czymś innym, twierdząc że to to samo.
    > Ale skoro już zacząłeś, to wyraz "wypłacanie" w 3. zdaniu dotyczy banku i
    > karty Millenium, a nie Fortisa (którego dotyczy wyraz "bezgotówkowych").
    > Może to Ty powinieneś czytać dokładniej ?
    > A skoro "myślisz, że Fortis ma najgorsze kursy rozliczeń" - podaj
    konkretne
    > przykłady z danego dnia, przedstawiając dla porównania kursy rozliczeń
    > BEZGOTÓWKOWYCH z 2-3 wybranych losowo banków...

    No i właśnie się czepiasz. Bo chodziło o to, że wyraz "bezgotówkowych" jest
    przejęzyczeniem (powolutku dociera?), gdyż wątek dotyczy operacji
    gotówkowej. A poza tym nieważne, którego banku dotyczy w/w słowo. Ważne
    jest, że wypłata z Fortisa kosztowała po przeliczeniu 20 zł więcej niż
    wypłata z Millennium (pomijam 3,50 zł prowizji). Fortis ma najgorsze kursy
    rozliczeń i nie muszę podawać przykładów, bo było ich tu już wiele.
    A na marginesie. Czy Ty jesteś rzecznikiem banku?

    --
    kriskel

    P.S. A teraz odpisz na ten post i powiedz, że się nie czepiasz, a tym
    bardziej nie chcesz, żeby ostatnie zdanie należało do Ciebie.