  • Data: 2002-04-17 15:00:20
    Temat: Re: VE i oprocentowanie srodkow zablokowanych
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon wrote:

    > Ciekaw jestem jak Wasze doswiadczenia w tej sprawie... Czekam na karte do LG
    > netu...

    wyplaty z wlasnego bankomatu LG sciaga mi po 2 dniach a z euronetu po 3,
    wlasciwie nic nie stoi na przeszkodzie zeby po skorzystaniu z bankomatu
    podejsc kilka metrow i wplacic do kasy banku :), i tak codziennie po 5
    kzl,
    ale na razie szkoda byloby mi dostac wypowiedzenie umowy... jak nordea
    przygra w gumki i bede chcial zamknac to konto to chyba uzyje tej
    metody,
    podejrzewam ze bedzie szybsza od standardowej, a przynajmiej bedzie sie
    oplacac :)))