  • Data: 2004-03-05 18:26:12
    Temat: Re: VE mBanku a VE Inteligo w strefie Euro
    Od: "User" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KK wrote:
    > "Circulus Vitiosus" <c...@n...polbox.com> wrote in message
    >
    > Pomijając akceptowalność VE w Niemczech to VE mBanku rozliczana jest
    > EUR->PLN. Jak jest z Inteligo nie jestem pewien ale chyba nadal
    > EUR->USD->EUR. Niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę :)
    >
    > pzdr
    > KK

    Karty debetowe Visa Elektron np. do e- konta w mBanku są rozliczane
    niestety przez USD.
    VII. Rozliczenia transakcji kartowych, prowizje i opłaty

    §23.
    1.. Transakcje dokonywane w Polsce są realizowane w złotych polskich.
    2.. Transakcje dokonywane za granicą realizowane są w walucie danego
    kraju.
    3.. Wszystkie transakcje dokonane przy użyciu karty w walucie obcej
    przeliczane są przez Visa International na dolary amerykańskie, a następnie
    na złotówki po kursie sprzedaży dewiz obowiązującym w mBanku w dniu
    rozliczenia transakcji.