eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVISA - kupon na 20 zł od AllegroRe: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
    Date: Mon, 21 Dec 2015 01:13:46 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <n57g7l$uun$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5676ad1f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.175.234.188.maxnet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1450656821 31703 46.175.234.188 (21 Dec 2015 00:13:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Dec 2015 00:13:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <5676ad1f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:619070
    [ ukryj nagłówki ]

    Chris94 napisał(a) :
    > Podczas operacji płacenia za zakupy na Allegro, wyświetlił mi się
    > komunikat następującej treści:
    >
    > "Zapisz nowa kartę VISA i zapłać nią, a dostaniesz kupon 20 zł na
    > kolejne zakupy".
    >
    > Skorzystałem z propozycji; zarejestrowałem kartę i zapłaciłem nią za
    > zakupy, jednak pomimo upływu dwóch tygodni, żadnego kuponu na zakupy do
    > tej chwili nie dostałem.
    > W związku z tym złożyłem na Allegro reklamację, a oto odpowiedź jaką na
    > tę reklamację otrzymałem:
    >
    > "Dzień dobry,
    > Jeśli zgłoszony problem z płatnością nadal występuje, bardzo proszę o
    > ponowny kontakt, odpowiadając bezpośrednio na tę wiadomość.
    > Jeśli wpłata ma obecnie status Wycofana środki zostaną zwrócone w ciągu
    > kilku dni roboczych od wycofania wplaty. W przypadku, gdy wpłata ma
    > obecnie status Anulowana lub Rozpoczęta i do tej pory nie nastąpił zwrot
    > środków, bardzo proszę o ponowny kontakt.
    > Natomiast wpłatę Odrzuconą można przekazać Sprzedającemu lub wycofać na
    > swój rachunek, klikając w numer tej płatności.
    > Status wpłaty można sprawdzić tutaj:
    > http://allegro.pl/myaccount/newpayments_my_payments.
    php
    > Pozdrawiam serdecznie
    > [...]"
    >
    > Jak widać, jest to szablonowa odpowiedź Allegro, która nie ma żadnego
    > związku z treścią złożonej przez mnie reklamacji. Imię i nazwisko pani,
    > która mi tej odpowiedzi udzieliła, litościwie pominę.
    > Mam jednak pytanie do Was: Czy ktoś z Was dostał ten obiecywany przez
    > Allegro kupon?

    Nie wiem, czy mogę pisać ;-) - też nie dostałem kuponu.
    Za to wczoraj dostałem odpowiedź. Inną. Piszą że nie zaznaczyłem
    zgód na otrzymywanie g... spamu. Na komórce nie było takiej opcji,
    jak płaciłem.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1