  • Data: 2004-10-22 07:44:44
    Temat: Re: VW Bank Direct - fatalna pomyłka
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A właśnie że tak ;-)
    >
    > Tu muszę wyjaśnić: nie pisałem o sposobie, w jaki przelewy trafiają do
    > realizacji, tylko o sposobie ich REALIZOWANIA.
    >
    > W przypadku funkcjonalności przelewów zewnętrznych MUSI być wykonany
    > proces sprawdzenia warunków wykonania (odpowiedni stan konta) tuż przed
    > zdjęciem kwoty z konta
    A właśnie, że nie tak do końca ;-)
    Bo to zdjęcie kwoty z konta jest również natychmiastowe /np.mBank/
    (oprócz przelewów przyszłych bo 'przyszłość online'=wehikuł czasu :-D)
    łącznie z prowizją za przelew, więc z punktu widzenia rachunku
    jest to jak najbardziej online, a do momentu jego fizycznej realizacji
    istnieje możliwość jego anulowania i zwrotu prowizji

    > Przelewy zewnętrzne nie są wykonywane on-line,
    ale to nie jest już cecha systemu banku tylko KIRu
    A załóżmy teoretycznie, że też są online,
    wtedy też można postawić 'zarzut' że cały proces nie jest
    online, bo odbiorca ma dostęp do przelanych środków
    dopiero po ich zaksięgowaniu na swoim rachunku,
    a co jeśli w jego banku ten ptoces jest uruchamianu raz dziennie?

    ups, nie doczytałem,
    a co ma się dziać?