  • Data: 2010-03-15 14:42:53
    Temat: Re: VW Bank - opłaty Plus Konto
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hnlg4k$9uh$1@opal.icpnet.pl...

    > a możesz opisać, które to opłaty tak Cię zszokowały?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Tak jak pisałam,chodzi o opłaty za przelewy z Plus Konta,ktore do tej pory
    były bezpłatne. Ponieważ robilam z tego konta sporo przelewów,więc dla mnie
    wszystko co dobre się skończyło,a konto jest całkiem nieźle oprocentowane
    (4,25%) więc trzymalam tam trochę kasy.Przelew zewnętrzny będzie kosztowal
    4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł Oczywiście przelewy z konta e-direct są
    bezpłatne, ale oprocentowanie konta to 0,01%, więc na takim koncie nie ma
    sensu trzymać pieniędzy. Jak dla mnie przygoda z tym bankiem juz się
    skończyła,trzeba poszukać innych ofert na rynku.

    Pozdrawiam
    Grażyna