  • Data: 2010-03-27 20:44:22
    Temat: Re: VW Bank - opłaty_za_zmiany_limitów_
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości
    news:hoi4kl$9ce$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > ich prawo że chcą zarabiać więcej...
    A moje prawo - zabrać swoją kasę do konkurencji.

    > dla mnie plus konto jest zwykłym rachunkiem oszczędnościowym
    A dla mnie było zwykłym ROR-em...

    > i z założenia raczej tam wpłacam niż wypłacam, więc jakoś opłaty za
    > przelewy mnie
    > nie bolą specjalnie ;)
    A ja wpłacam i robię ok. 10 przelewow miesięcznie.
    Teraz musiałbym płacić za to 40zł/mies...
    Nie, dziękuję!

    > do przelewów mam e-directa - tak jak ktoś pisał - wystarczy zrobić jeden
    > większy
    > przelew z plus konta a reszta leci za darmo.
    Przelewy robię w ciągu całego miesiąca, czyli musiałbym trzymać sporo kasy
    na edirect z 0,1%...
    Nie, dziękuję!

    > w VW Banku jestem w zasadzie od początku i trzeba przyznać ,że choć mieli
    > lepsze
    > i gorsze pomysły, to zawsze byli jednak dość konkurencyjni,
    Byli konkurencyjni, ale to spieprzyli ;)

    > zobaczymy co dalej.
    Dalej będzie tylko i wyłącznie odpływ depozytów.
    Ten bank nie miał zupełnie NIC ciekawego do zaoferowania poza pluskontem.

    Nie pierwszy raz się przekonają, że chytry traci dwa razy :)

    Póki co, nie ma co panikować.
    Trzeba przelać kasę spowrotem do mBanku, na lokatę jednodniową i czekać aż
    się opamiętają.
    A jak będą dalej wprowadzać opłaty to trzeba będzie stracić 3,5zł na list
    polecony z tokenem i pozamykać to wszystko w cholerę!

    pozdrawiam, wk