  • Data: 2004-05-01 07:46:04
    Temat: Re: VW - czy to normalne?
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:
    > Odpowiedzi jakie tu uzyskałam na swoje pytanie okazały się jednak zbyt
    > optymistyczne. Ani dwie, ani trzy doby. Trzy doby minęły i w dalszym
    > ciągu nie ma śladu po tej transakcji w internecie.

    I nie będzie, aż do wtorku. Rozliczenia nie przychodzą w dni wolne
    [jeśli się mylę proszę o korektę].

    > A tak w ogóle to ja te pieniądze mam w tej chwili na koncie, czy nie
    > mam?

    Masz. Ale spróbujje tylko ruszyć ! ;-)

    > Jakbym chciała wypłacić, przelać, czy zapłacić to one by tam
    > były?

    Jeśli chciałbyś dokonać operacji obciążających w sposób inny niż kartą -
    uda Ci się na 100%.

    A jeśli chodzi o kartę, to nie wiem. Być może Polcard potrafi sobie
    obniżyć saldo dostępne na danej karcie po transakcji, do czasu następnej
    komunikacji z bankiem.

    > Nie chcę próbować, bo jeszcze sobie jakiegoś debetu narobię.

    Ano, narobisz. Ale nie bój, tej opłaty z TPiO nie przywalają tak od razu.