  • Date: Sat, 19 Jul 2003 18:22:29 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW i Mozilla

    Dnia 03-07-19 15:36, Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > Ja mam 1.4PLb i niestety nie działa.

    No właśnie, czytałem poprzednie posty na ten temat i wiedziałem, że nie
    działa, ale jako człek małej wiary sprawdziłem to na nowo instalowanej
    1.3.1 i ... nie widzę co by nie miało zadziałać (menu z lewej strony
    działa tak jak w IE, czyli chyba poprawnie.

    Ponieważ wyższa wersja 1.4 winna nie powielać błędów wersji 1.1 jeżeli
    poprawili to w 1.3.1 to może jednak coś jest w Twoich ustawieniach np.
    zabezpieczeń. Ja wersję 1.3.1 nagrałem na starą 1.1 i nic nie zmieniałem
    w ustawieniach tylko odpaliłem VW.

    andy_nek

    mam niejasne obawy, że mogę mieć u siebie np. za niski poziom zabezpieczeń.